Wypożyczanie mebli biurowych

Dlaczego warto wypożyczać meble biurowe?

Korzystając z usług naszej firmy zyskujecie Państwo szanse na bardziej racjonalne wykorzystanie kapitału i możliwość wyboru wyposażenia, które najlepiej odzwierciedla charakter działalności Waszej firmy. Wypożyczenie mebli to doskonałe rozwiązanie bez względu na to czy Państwa firma jest niewielkim, jednoosobowym przedsiębiorstwem czy też wielooddziałową, rozbudowaną instytucją. Przy zakładaniu firmy lub zmianie aranżacji, inwestycja w wyposażenie jest znacznym ograniczeniem kapitału, który można wykorzystać bardziej efektywnie. Wynajem mebli biurowych to doskonała alternatywa dla zakupu, dzięki której zmniejszą się wydatki na starcie lub w momencie zmiany wyposażenia.

Oferta na wynajem ustalana jest indywidualnie, uwzględniając potrzeby i możliwości klienta.

Korzyści z wynajmu mebli biurowych

  • koszt wynajmu jest dużo niższy niż zakup
  • możliwość aranżacji biura wybranymi meblami
  • możliwość doposażenia wnętrza o nowe elementy w wypadku rozbudowy biura
  • nie ma problemu z przechowywaniem mebli nieużywanych
  • nie ma potrzeby dokonywania odpisów amortyzacyjnych wyposażenia
  • transport i montaż a także odbiór w cenie usługi
  • miesięczny czynsz to niewielki regularny koszt w budżecie firmy
  • po zakończeniu umowy macie Państwo możliwość korzystnego wykupu mebli
  • stała gwarancja w trakcie okresu wynajmu