Serwis mebli biurowych

Obsługa serwisowa i posprzedażowa

Nasze produkty tworzone są z myślą o długoletnim, intensywnym użytkowaniu, dlatego nasza współpraca nie kończy się z dniem montażu. Utrzymujemy długoterminowe relacje z klientami, oferując pakiet czynności zarówno administracyjnych jak i serwisowych. Ważna jest dla nas również opinia naszych klientów odnośnie przebiegu realizacji i zmian w nowej przestrzeni, dlatego jesteśmy otwarci na uwagi i sugestie. Jesteśmy zaangażowani w ciągły proces doskonalenia poziomu gwarantowanego przez nas serwisu.

Podstawowe zasady serwisowania

  • klientem opiekuje się przedstawiciel handlowy, służący radą i pomocą
  • w terminie 2 tygodni od daty montażu, bezpłatnie dokonujemy wszelkich zmian w ustawieniu mebli w wyposażonych przez nas biurach
  • gwarantujemy 24 godzinny czas reakcji naszego serwisu od momentu zgłoszenia usterki przez klienta
  • w wypadku zmiany siedziby wykonujemy przeprowadzkę z demontażem i montażem mebli
  • co 6 miesięcy, od daty montażu, nasz dział techniczny dokonuje kontroli stanu technicznego mebli i wykonuje niezbędne poprawki